pilla79

Alla inlägg under juni 2010

Av Pilla - 27 juni 2010 07:49


I dag ska jag och min älskling på picknick. Ska bli så skönt att komma ut en sväng och ladda batterierna för jobb i morgon. Jag vet inte var vi ska åka nånstans än. Men ut på landet ska vi i allafall. Det är så fint väder ute.


Jag längtar tills imorgon när jag börjar jobba. Skönt att ha nåt och göra. Ska jobba tisdag oxå. Men det är bara 3 tim på måndag och 3 tim på tisdag. Kan vara ganska bra med en mjuk start. Har ju inte jobbat sedan 2008. Så det är ju ett tag sedan.


Hoppas ni får en trevlig dag som läser detta, för det ska jag ha.


  

Av Pilla - 23 juni 2010 06:37


Jag är så himla glad.

Intervjun igår gick jätte bra. Fick 2 st prov pass jag ska jobba. Ska jobba måndag och tisdag. Och fungerar dom bra så har jag extra jobbet. Men tror inte det ska vara några problem. Så himla skönt det känns. Att äntligen få ett jobb, även om det bara är extra vid behov. Som jag har kämpat för ett jobb. Ni som känner mig vet.


Måste tacka min kusin Annelie som har hjälpt mig oxå för att få detta jobb.


Hoppas att ni får en trevlig dag mina vänner.


  

Av Pilla - 9 juni 2010 09:41


Jag ser ut som Pippi i håret. Skulle ljusa upp mitt hår tänkte jag igår. Men det blev helt misslyckat. Är jätte ljus uppe på huvudet och jätte orange i resten av håret. Så jag hoppas att jag får mina skattepengar snart så jag kan köpa mer hårfärg. Får gå med kepa så länge om jag måste gå ut.


Svar på Jennys kommetar:

Har pratat med Conny. Han tyckte det lät jätte kul. Men vi kanske kan vänta till lönen kommer. Så vi har råd att köpa mat till grillningen. För nu är vi helt panka.


  

Av Pilla - 2 juni 2010 12:12


Det är frågan det. Har inga pengar och ingen bensin. Så kan inte åka nånstans. Skulle vara kul att cykla ner till stan. Men inget roligt att gå själv. Och så har jag inga pengar. Nån glass kanske jag har råd med.


I måndags var jag med Jenny på stan. Blev nästan en heldag där. Det var trevligt att träffas, var ju så himla länge sedan. Måste vi snart göra om tycker jag.


  

Ovido - Quiz & Flashcards