pilla79

Alla inlägg under februari 2012

Av Pilla - 24 februari 2012 08:09


Är så himla glad! Fick huset i Nykil. Så då är man husägare nu. Härligt!


 

Av Pilla - 23 februari 2012 07:36


Idag får vi reda på om vi får huset som vi lagt ett bud på. Jag hoppas att vi får det.

Vill inte bo i lägenhet längre. Huset ligger lite utanför Nykil. Vill komma ut lite på landet,

innan bebisen kommer.

Känner inte så många där. Connys brors familj bor där. Så det är ju bra att man känner nån.

Det blir nog bra. Hoppas det i allafall.



 

Av Pilla - 9 februari 2012 07:11


Igår var vi på vårat första ultraljud. Allt såg bra ut. Inga tecken på DS. Så det var bra.

Så roligt att äntligen få se bebisen. Det var en upplevelse.

Nu dröjer det lite mer än en månad tills vi får se bebisen igen. Längtar redan.



Idag ska jag iväg till AF igen. Inget kul. Tar bara 1 min. Så är jag klar. Ska bara skriva på ett papper, sen är det klart. Sen ska jag leta efter ett album som jag ska fixa till bebisen. Bild på ultraljud, bild på min mage och lite sånt.


Sen blir det nog hem Emma ett tag och fika och prata lite. Alltid lika trevligt.


 

Ovido - Quiz & Flashcards