pilla79

Alla inlägg under september 2010

Av Pilla - 23 september 2010 08:34


Nu är det bara en vecka kvar tills vi åker till London. Ska bli så himla kul. På lördag ska vi till Jenny och Johan. Det ska bli kul att ses igen. Var ett tag sedan vi sågs alla. Får se om vi ger deras bröllopsgåva då. Dom har ju inte fått den än. Så det är på tiden att vi gör det nu.


Igår på jobbet fick jag göra om lite på barnavdelningen igen. Det är så kul. Jessica har berömt mig så himla mycket. Det är hon som är chefen. Hon hade till och med ringt Annelie ( som är chef på skopunkten i tornby) och sagt att jag var så duktig. Så himla kul att dom är nöjda med mig.


Idag får jag jobba tills vi stänger. För ena tjejen som skulle jobba kväll fyller år, så hennes familj ska komma och hämta henne på jobbet. Det vet hon inte om. Så det blir nog kul.


Puss o kram alla och ha en trevlig dag!


  

Av Pilla - 22 september 2010 07:51


Igår på jobbet så fick jag träna på exponering. Fick göra om lite på barnavdelingen. Det var kul. Men ganska svårt. Att hitta ny plats åt skorna och att det ska passa in just där med dom andra skorna. Inte så lätt. Men jag behöver all träning jag kan få i det. Så det var bra att jag fick göra det. Chefen tyckte att det blev jätte bra. Så det var kul att höra. Jag tyckte oxå att det blev bra.


Nu är det bara jobb fram tills vi åker till London. Är bara ledig på söndag, vad jag vet nu. Men det kanske blir jobb då med. Man får ju lön på fredag, så det blir nog mycket att göra i helgen. Men det är kul. Gillar när det är mycket att göra. Sen kan jag bara slappa och ha kul i London. Längtar som bara den dit. Ska bli så kul. VILL ÅKA NU JU!!!


  

Av Pilla - 13 september 2010 08:02


Längtar till London.  Jenny, Johan, Conny och jag ska åka till London den 30 sept. Det ska bli jätte kul. Har aldrig varit där. Ska vara där i 5 nätter.


Så har ni nåt förslag på billig shopping där så lämna gärna en kommetar mina läsare.


Annars händer det inte så mycket här. Har varit ledig nu från jobbet. Men det har varit bra för jag har varit förskyld. Nu är det bättre. Så nu kan jag jobba igen. Måste ringa jobbet i Tornby för att höra om hon har tagit bort min tid helgen vi är i London.


På torsdag ska jag till vårdcentralen och kolla upp min astma. Har sagt att jag ska göra det i flera månader, men inte ringt. Men nu så ska jag det. Känner att jag inte behöver en astma medicin som jag måste ta varje dag. Bara när jag anstränger mig. Så det ska bli skönt att fixa det. Får se vad dom säger på torsdag.


I morgon kanske jag ska träffa Sandrah. Var flera månader sen sist vi sågs. Så får hoppas att vi kan ses.



  

Av Pilla - 3 september 2010 07:56


Jobba jobba jobba. Det är det enda jag gör känns det som. Men det är kul. Men jag hinner knappt träffa mina vänner. Det är mindre kul. Men måste vissa fram fötterna lite. Så jag kan få en anställning. Pratade lite med butikchefen i tornby igår. Så det lät lite som jag eventuellt kan få en anställning. Får hoppas det. Skulle vara kul om man fick det. Både butikchefen i stan och i tornby är jätte nöjda med mig. Så jag hoppas verkligen på en anställning.

Är det min tur nu? HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!!


Hoppas att ni har det bra mina vänner. Hoppas att ni inte är allt för besvikna på mig för att jag aldrig hör av mig.


  

Ovido - Quiz & Flashcards