pilla79

Alla inlägg under juli 2014

Av Pilla - 17 juli 2014 13:24

Snart är det rent och fint här.

Om nån klagar nu så behöver dom inte komma hit längre. Jag är inte pedant. Så dom som är så himla pedanta behöver inte komma hit då.

Jag tycker att det är jätte fint nu.

Bor i ett gammalt hus så vissa grejer går inte att få det fint. Golven är repiga och går inte få klinisk rent. Har skrubbat och skrubbat.

Köket är så himla litet, så får inte plats med vissa saker i skåpen. Så vissa saker får stå på diskbänken. Ser lite tråkigt ut då. Men vad gör man när man har så lite med skåp. Kan ju inte trolla fram ett större kök.


Av Pilla - 15 juli 2014 09:27

Nu var det jätte länge sedan jag skrev.


Mycket har hänt sen sist. Men jag tänker inte skriva allt.


Isabelle har blivit så stor nu, snart 2 år. Vad tiden rusar iväg. 


Vi försöker att bli med barn igen. Blev gravid men fick missfall. Så får försöka igen. 


Men det är en person i vår närhet som inte vill att vi ska få mer barn. H*n tycker inte att vi har råd. Visst det kostar att ha barn. Men vi har klarat oss nu. Allt vi tänker på att ge Isabelle allt hon behöver. Så ingen nöd på henne. Hon har det bra. Hon är hel och ren. 


Klagar på vår städning oxå. Visst det är lite stökigt. Men det finns dom som har det värre. Jag spenderar hellre all min lediga tid till Isabelle. Men jag städar och plockar oxå. Så det ser inte för jävligt ut. Isabelle är ju livrädd för dammsugaren. Så jag får dammsuga när hon inte är hemma. 


Var tvungen att skriva av mig lite.


Puss och kram mina vänner! 

Ovido - Quiz & Flashcards