pilla79

Alla inlägg under oktober 2010

Av Pilla - 27 oktober 2010 07:29


Sussi utmanade mig i sin blogg. Så det måste jag svara på.


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där? Har ingen bok här i närheten :(


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Soffan

  

3. Vad var det senaste du såg på tv? Jims värld

  

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 07.31 


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Ser på tv


6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Igår kväll när jag gick från bussen


7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?   Facebook


8. Vad har du på dig? Mysbyxor och ett linne


9. Drömde du något inatt? Inte vad jag vetJapp! Och jag vet att den var konstig men kommer inte ihåg den


 

 10. När skrattade du senast? Igår på jobbet


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Tavlor, Tottenham tröja och tottenham halsduk


 

12. Har du sett något konstigt på sistone? Inte vad jag kommer ihåg

13. Vad tycker du om den här utmaningen? Jo då


14. Vilken var den senaste film du såg? Eden lake


15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Betala alla skulder. Köpa mitt drömhus på landet. Hjälpa mina vänner.


16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. Mina vänner vet nog allt om mig. Och det dom inte vet så kan det fråga om det. Så svarar jag.


17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? Hjälpa människor och djur som har det svårt. Och ta bort alla krig.


18. Tycker du om att dansa? Inte så mycket


19. George Bush? Ingen kommentar


20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Det svarar jag helst inte på. För då är det nån som tar det. Det har hänt.Det är ju inget jag vill säga...då tar nån annan mina namn...har ju som sagt hänt förr!


 

 

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? I nåt varmt land under vintern. Och komma tillbaka till Sverige under vår och sommaren. Hatar vintern.


23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Vet inte


24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna? Dom som vill får gärna ta denna utmaning.




Skulle bara säga att jag köpte en ny parfym igår. Luktar så himla gott. Britney Spears Radiance. Älskar den.


  

Av Pilla - 26 oktober 2010 07:46


Idag blir det jobb igen. Det är kul. Men det är inte roligt det som jag ska göra idag. Ska gå på stan och dela ut rabatt kuponger. Måste göra lite reklam till city butiken. Inte många som vet att skopunkten finns i stan. Dom tror att det bara finns i tornby.


Det har blivit mycket jobb nu på sista tiden. Hinner inte med att träffa mina vänner. Jag har ingen bil heller. Så kan inte åka nånstans när jag är ledig. Conny använder den. Han ska försöka fixa sin bil snart. Så då har jag bil igen.


Vill gärna träffa Sussi snart. Var så himla länge sedan vi sågs. Måste försöka hinna ses snart tycker jag.


Ha det så bra mina vänner.



  

Av Pilla - 15 oktober 2010 07:12


Nej. Det händer inte mycket här. Så därför är det inte roligt att blogga.


Dagarna rullar på med jobb. Skulle börjat kl 16 idag. Men så ringde dom och fråga om jag ville börja kl 13. Det kan jag. Ställer alltid upp. Vill ju vissa att jag vill jobba. Så man kanske kan få en fast anställning nån gång.


I morgon ska vi ha personalfest med dom jag jobbar med i stan. Det ska bli jätte kul. Vi ska ut och äta och spela bowling. Jag är värdelös på det. Men det är kul.

Kul att göra något utanför jobbet.

Sånt behöver man ibland.


Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Så ha en trevlig helg alla läsare.


  

Av Pilla - 6 oktober 2010 13:59


Då har man kommit hem från London. Allt har varit jätte bra.

Det blev mycket gående. Så stort London var. Mycket affärer att gå i. Gick väl ca 5-6 timmar om dagen. Helt slut på kvällarna.

Men det var kul där.

Det var en affär som vi letade efter som heter Primark. Vi leta och leta. Men kunde inte hitta den. Så vi gav upp. Men dagen innan vi skulle åka hem så hittade vi den. Det var jätte billigt där. Det var som ullared. Köpte bara en jacka där. För pengarna var nästan slut då. Så det var lite tråkigt. Annars skulle jag nog handla mer. Men får ta det på nasta tripp dit.

Conny och jag prata om att åka dit igen senare.


Här är några bilder från resan


  

 Hotellet


  

 Tower Bridge


  

Big Ben


   

Buckingham Palace


Där var några bilder iallafall.


    

Ovido - Quiz & Flashcards