pilla79

Alla inlägg under november 2011

Av Pilla - 29 november 2011 15:36


Äntligen har jag hittat mina kläder jag ska ha på mig när vi har julfest med jobbet. Hitta en kort kavaj på gina och sen en svart klänning på Vila. Julklapparna till jobbet är oxå klara nu.


    


 







Av Pilla - 9 november 2011 13:27


Så himla svårt det är att sluta röka.


Fick tips om en bra bok att läsa när man ska sluta röka, Äntligen icke rökare. Läste ut den boken igår. Och tänkte det här går ju bra. Men så trilla jag dit igen. Tog en cigg nu. Har inte rökt sen igår kväll. Har ju 10 cigg kvar i mitt paket. Så det är svårare då när jag vet att jag några kvar. Får slänga dom. För det går inte annars.  Får läsa boken igen tror jag. För den var jätte bra. Och jag vet att jag ska klara av att sluta. För jag vill inte leva med ciggaretter i hela mitt liv. Jag ångrar så mycket att jag började röka för ca 20 år sedan. Varför tog jag den första ciggen? Tyckte verkligen att man var cool, tuff och man såg äldre ut när man rökte då. Men så jävla dumt att tänka så. För det var man verkligen inte. Man var tvärtom.


Jag ska fan klara det här nu. För jag vill inte röka mer.



 


Ovido - Quiz & Flashcards