pilla79

Alla inlägg under november 2010

Av Pilla - 8 november 2010 08:24


Idag så blir det jobb igen. Skulle varit ledig. Men ställer upp för mina jobbakompisar. En tjej på jobbet ska till sjukhuset. Så jag jobbar halva hennes pass. Så börjar kl 13.30 och slutar 19.15

Fick åka in i lördags med och jobba. Då hade hon fått en akut tid på sjukhuset. Så då var det bara att åka till jobbet.


Men det var tråkigt för Jenny och Johan skulle ha kommit hit då. Hade gärnat träffat dom.


Men resten av veckan är jag nog ledig. Så hoppas att man kan få in nån tid att träffa Jenny då.

Och se om man kan träffa Sussie oxå då. Man hinner ju knappt med sina vänner när man jobbar som jag gör. Jag jobbar ju bara extra. Så vet inte hur jag jobbar ibland. Har ju ett schema jag följer, men dom ringer oxå och frågar om jag kan jobba. Ibland kan det ju bli ganska mycket jobb. Så hinner inte med allt man vill.


Förra veckan var ju mamma och jag på bio och såg SAW 3D. Den var ganska bra. Hade förväntat mig att den skulle vara bättre.


Sussie: Du kanske skulle klara av att se den. Om du har sett dom andra filmerna. Det var inte så mycket otäckt i den. Mest på slutet.


Har fortfarande den här jävla rethostan. Den vill inte ge med sig. Den kommer mest på nätterna, när jag vill sova. Snart får den försvinna. Orkar inte med den mer.


Ha det så bra mina vänner.



  

Av Pilla - 2 november 2010 14:30


Idag har jag inte gjort så mycket. Städat badrummet har jag gjort. Gjorde aldrig det igår när jag städade. Orka inte det då. Så nu är det fint igen.


Igår ringde Jenny. Det var kul att prata med henne igen. Har ju inte pratat med varann sen vi var i London. Och det är länge sedan. Jag hoppas att vi kan ses på måndag. 

Jag vet att jag har varit dålig på att höra av mig till mina vänner. Vet inte varför. Det är väl inte så svårt att lyfta luren och ringa och fråga hur dom mår.  Jag måste bli bättre på det.


Annars händer det inte så mycket idag. Var på apoteket och köpte hostmedicin ( hur det nu stavas hehe) Hatar att ha rethosta. Jag hoppas att den fungerar så jag kan sova bättre i natt.


Imorgon blir det jobb igen. Sedan bio med mamma. Vi ska se Saw 3D. Jag hoppas att den är bra.


  

Ovido - Quiz & Flashcards