pilla79

Direktlänk till inlägg 16 januari 2012

Jippi

Av Pilla - 16 januari 2012 12:03


Är så himla glad. Har fått ett lånelöfte av banken. Så snart är man nog husägare.


Var och kolla på ett hus i Sya i lördags. Det var så fint. Det var renoverat. Men lite kan man fixa själv. 

Ska åka och kolla på det igen ikväll.


Känner på mig att detta år kommer bli ett bra år. Äntligen!


 

 
 
Sussie

Sussie

16 januari 2012 12:16

Åååh vad kul! :)
Det var alltså inte det huset jag pratade om antar jag ;)

Så glad för din skull!
Kramar!

http://sussisviktblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pilla - 19 december 2014 16:55

    Snart är julen snart här. Ingen julkänsla alls, ingen snö ute. Vill ha lite snö till jul.   Julafton firar vi med Connys bror med familj i år. Det ska bli kul, dom har ju flera barn. Det är ju deras dag. Sen så är det kul för Isabelle f...

Av Pilla - 15 oktober 2014 21:05

Mår inte så bra just nu. Läser om alla som ska ha barn snart eller som är gravida. Det gör så ont i mig. Vill oxå vara gravid. Men jag får ju bara missfall hela tiden. Vad är det för jävla fel på mig? Hoppas att ni inte tar illa upp nu dom so...

Av Pilla - 24 september 2014 10:23

Varför är en stor fråga jag ställer till mig själv? Jag och Conny försöker att skaffa ett barn till. Men det går tydligen inte. Nu har jag fått missfall igen. Andra gången på kort tid jag får det. Varför vill det inte fungera. Blir så jävla ledse...

Av Pilla - 17 juli 2014 13:24

Snart är det rent och fint här. Om nån klagar nu så behöver dom inte komma hit längre. Jag är inte pedant. Så dom som är så himla pedanta behöver inte komma hit då. Jag tycker att det är jätte fint nu. Bor i ett gammalt hus så vissa grejer...

Av Pilla - 15 juli 2014 09:27

Nu var det jätte länge sedan jag skrev.   Mycket har hänt sen sist. Men jag tänker inte skriva allt.   Isabelle har blivit så stor nu, snart 2 år. Vad tiden rusar iväg.    Vi försöker att bli med barn igen. Blev gravid men fick missfall. ...

Ovido - Quiz & Flashcards