pilla79

Alla inlägg under december 2011

Av Pilla - 18 december 2011 10:42


Måste bara skriva av mig lite. Jag vet att jag är larvig och dum i huvudet. Men måste skriva av mig.


Ska skriva lite om min rökning, som jag blir tokig av. Jag har så jävla svårt att sluta. Jag har inte köpt några på ett tag så jag har inga. Men så fort jag kommer hem till någon som röker så frågar jag med en gång om jag kan få en cigg.

Jag sitter nästan och gråter här hemma för att jag inte kan röka. Och är arg nästan hela tiden. Det är inget roligt. Vill ju inte gå omkring och vara arg och ledsen hela tiden.


Bara jag får en cigg så brukar jag klara mig på den hela dagen. Det tycker jag är bra. Att jag bara kan ta en. Men skulle jag köpa en ask så skulle jag röka mer. Och det vill jag inte.


Hatar att må så här!


 

Av Pilla - 3 december 2011 13:05



Vad ska jag köpa till mitt hjärta i julklapp? Jag har ingen aning vad jag ska köpa.

Så kom gärna med tips! Förra året fick han en fotbollsresa till England. Men det har jag inte råd med i år.

För vi ska åka till London i Mars, så jag måste spara pengar till det.


 

Ovido - Quiz & Flashcards