pilla79

Alla inlägg under juni 2011

Av Pilla - 14 juni 2011 09:42


Vi blir kvar här på Vadstena camping till den 11 augusti. Vi boka det igår.

Så det blir att pendla härifrån sen när man börjar och jobba.

Vi har en så himla bra plats så ville inte bli av med den. Det går inte att boka platser här. Man får ta det som är ledigt.

Så det får bli att fira min födelsedag här i år.


Idag ska mamma och pappa komma hit efter mamma sluta jobbet. Så dom kommer väl runt 11 kan jag tro. Så typiskt att det ska regna då. Får hoppas att det slutar när dom kommer. Är inte så roligt att bara sitta i husvagnen.


Igår skulle Conny handla på vägen hit. Han skulle köpa en box så man kan se på tv och så köpa en ny bilstereo. Men det blev lite fel. Boxen till tv blev fel. Han köpte en förstärkare av tv nätet. Och stereon bliv en utan cd spelare. Karlar ska inte handla utan oss tjejer.


Men får åka och köpa ett usb minne. Så man kan ladda ner låtar där. För det tar den imot. Får bara hitta nån som kan ladda hem låtar och lägga in dom där.

Är det som som kan göra det åt oss så säg till. Skulle vara jätte snällt.


 



Av Pilla - 12 juni 2011 20:49


Här på campingen är det jätte bra. Fick en bra plats. Nära till allt. Det är helt nya toaletter och duschar. Topp betyg från oss.


Blir nog att ställa upp husvagnen här sen när vi kommer hem från Dalarna, som vi ska till på midsommar.


Idag har jag solat så jag har bränt mig. Gör lite ont just nu. Så imorgon får jag nog ligga i skuggan. Får se vad jag ska hitta på imorgon när Conny åker och jobbar. Har ju alltid datorn jag kan sitta och nörda lite på.


Ni är välkommna hit och hälsa på mina vänner.


 

Av Pilla - 10 juni 2011 09:07


Imorgon åker vi till Vadstena camping. Ska vara borta till nästa lördag. Conny får åka till jobbet därifrån. Så får hoppas att vädret blir bra. Annars blir det inget roligt för mig som ska vara där själv.

Så har ni inget för er så är ni välkommna att hälsa på mig nästa vecka. Är ju som sagt ensam på dagarna.



 

Av Pilla - 9 juni 2011 12:49


Här kan du vinna fina priser


http://se.mrdeal.com/prize/blog/fztdue



 


Av Pilla - 8 juni 2011 09:38


Idag är jag väldigt rastlös. Vet inte vad jag ska hitta på. Har inte jobbat på länge. Och det dröjer tills jag ska jobba igen. Börjar inte förens i juli igen att jobba.

Hatar verkligen att inte ha nåt att göra.


 

Ovido - Quiz & Flashcards