pilla79

Alla inlägg under februari 2011

Av Pilla - 25 februari 2011 12:59


Detta köpte jag idag



     


  


Köpte ett örhänge till stora ringar. Men hitta ingen blid på dom.

Och så köpte jag en ring med döskalle och en ros. Fanns ingen bild på den heller.


  



Av Pilla - 25 februari 2011 08:39


Igår fick jag jobba lite. Det var kul. Trivs så himla bra på skopunkten. Fick jobba med Ronja. Det är alltid lika kul. Vi fixa lite plats åt några nya skor vi skulle få idag. Jag tycker att det är svårt att hitta plats. Men behöver all träning jag kan få på det. För jag vill bli bättre på det. Jag hoppas att det blev bra det som jag fixa.

Jag hoppas att jag snart får jobba igen. Skulle fått ett schema, men datorn strula lite så skulle få det en annan dag.


Annars händer det inte så mycket här. Ska försöka träna lite på Wii idag tänkte jag. För det blev ingen core träning igår.


Ha en bra dag mina vänner!


  

Av Pilla - 21 februari 2011 09:28


I fredags åkte vi till Dalarna till Connys kusin. Det var dop där i lördags. Så himla söt hon var den lilla tösen. Lilly blev hennes namn.

Mycket goda tårtor och muffins blev det på fikat.

Fick synda lite denna helg. Men det får man ibland. Så nu blir det nya tag igen. Inget godis och kakor.


Man blev lite mer sugen på att skaffa sig en liten. Får väl se om jag kan få Conny med på det.


På midsommar åker vi nog upp det igen. För Connys kusin fyller år. Ska bli kul. Har aldrig varit där på sommaren. Bara på vintern. Och då är det så kallt. Det var 26 minus. Fy så kallt. Får hoppas att jag är ledig då så vi kan åka upp.

Det är så skönt att komma iväg en helg. Bara slippa allt. Man behöver det ibland.


Hoppas att ni har haft det bra mina vänner!


  


Ovido - Quiz & Flashcards