pilla79

Alla inlägg under september 2011

Av Pilla - 10 september 2011 11:51


Nu blev håret bättre. Nu kan jag vissa mig bland folk.



                         

Före                                              
    Efter


Svårt att se på bilden. Men det blev bättre iallafall.


 

       

Av Pilla - 10 september 2011 09:38


Jag vet man ska inte färga håret så mycket på så kort tid. Men det var för grässligt det jag hade. Så nu får det bära eller brista.


Färgen jag skulle köpa fanns inte på ica, så fick köpa en annan.

Det fick bli denna


 


Så jag hoppas det blir bra. För jag ska ju jobba på måndag och då kan jag inte se ut som fan. Jobbar ju i butik och tar hand om kunder. Kan ju inte se ut hur som helst.


 

Av Pilla - 9 september 2011 20:29


Den här färgen funderar jag på.


Men Conny tyckte den var för röd. Men jag tycker den ser fin ut.


Så dom som läser är det BU eller BÄÄ


   


Av Pilla - 9 september 2011 13:35


Idag färga jag håret. Är inte jätte nöjd med resultatet. Men får göra om det när lönen kommer.



   


Av Pilla - 8 september 2011 07:25


Så här blev håret



Är super nöjd. Tack så mycket Karin för hjälpen. Du är guld värd.



   

    

Av Pilla - 7 september 2011 08:44


Idag så ska min jobbar kompis Karin klippa håret på mig. Ska bli så himla skönt att få klippa mig. Har inte klippt mig på ett halv år minst. Så nu åker mitt hår av. Jag ska skaffa mig lugg tänkte jag. Se hur det blir. Blir nog bra tror jag.


 


Ovido - Quiz & Flashcards