pilla79

Alla inlägg under oktober 2012

Av Pilla - 6 oktober 2012 09:50


Är lite ledsen för att mina vänner har svikit mig.


Nu när man har köpt hus och fått barn så har jag plötsligt inga vänner kvar knappt. Inga vill komma hit och se hur vi har det. En vän har varit här. Och det är jag glad över. Hon brukar ställa upp. Hon var och hälsa på mig när jag bodde i Oslo oxå. Det är en RIKTIG VÄN! Ingen annan gjorde det. Även om vi inte pratar och umgås varje dag så vet vi var vi har varann. Har en annan vän oxå som jag vet bryr sig. Men hon har lite problem med pengar, så hon kan inte komma hit och se huset. Hon vill gärna det.  


När mina vänner fick barn, dom fick det ganska tidigt, då ställde jag upp på dom. För jag vill behandla mina vänner som jag vill bli behandlad. Det är väl så det ska vara eller?


JAG SAKNAR MINA VÄNNER SÅ HIMLA MYCKET!!! JAG BEHÖVER ER!!!!!




 

Ovido - Quiz & Flashcards