pilla79

Direktlänk till inlägg 13 maj 2010

Torsdag

Av Pilla - 13 maj 2010 07:49


I tisdags var jag hos läkaren. Men det var inget nytt om min mage. Han kunde inte säga exakt att det var crons. Men jag hade samma symtom som det. Så han sa att jag kunde ha en mild grad av crons. Försökte ge mig medicin, men tacka nej till det. Eftersom jag inte har haft nåt ont överhuvudaget så känner jag att jag inte behöver det. Tycker inte om att äta medicin i onödan.


Men sjukhuset behöver nog se över sina pakeringsplatser. Var vid sjukhuset vid 10.15 Skulle vara hos läkaren kl 11. Så jag hade god tid på mig. Leta och leta efter en pakering. Hitta ingen. Klockan ticka iväg. Leta på hela sjukhus området men fanns ingen. Åkte ner till baksidan av ekoxen, där hitta jag en. Så fick nästan springa till mottagningen. Fem i elva kom jag dit. Så hann precis.


Igår fick jag ett par träningbyxor av mamma som hon hade köpt i ullared i tisdags. Jätte snygga. Men dom var för små. Så det var inget kul. Sen kom jag på att en kompis skulle åka idag. Så fråga om hon kunde bytta dom åt mig. Och det kunde hon. Jag hoppas bara att det går. För mamma hade slängt kvittot. Vill ha sådan så hon fick 100 kr av mig för att köpa likadana fast i större storlek. Hoppas att dom finns kvar. Vill verkligen ha dom.


Nu blir det frukost. Är jätte hungrig.


  

 
 
Ingen bild

Lollo o Felicia

17 maj 2010 21:24

Ja o jag hittade dom oxå =) hoppas de passar på dig nu när du får dom av mig sen kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pilla - 19 december 2014 16:55

    Snart är julen snart här. Ingen julkänsla alls, ingen snö ute. Vill ha lite snö till jul.   Julafton firar vi med Connys bror med familj i år. Det ska bli kul, dom har ju flera barn. Det är ju deras dag. Sen så är det kul för Isabelle f...

Av Pilla - 15 oktober 2014 21:05

Mår inte så bra just nu. Läser om alla som ska ha barn snart eller som är gravida. Det gör så ont i mig. Vill oxå vara gravid. Men jag får ju bara missfall hela tiden. Vad är det för jävla fel på mig? Hoppas att ni inte tar illa upp nu dom so...

Av Pilla - 24 september 2014 10:23

Varför är en stor fråga jag ställer till mig själv? Jag och Conny försöker att skaffa ett barn till. Men det går tydligen inte. Nu har jag fått missfall igen. Andra gången på kort tid jag får det. Varför vill det inte fungera. Blir så jävla ledse...

Av Pilla - 17 juli 2014 13:24

Snart är det rent och fint här. Om nån klagar nu så behöver dom inte komma hit längre. Jag är inte pedant. Så dom som är så himla pedanta behöver inte komma hit då. Jag tycker att det är jätte fint nu. Bor i ett gammalt hus så vissa grejer...

Av Pilla - 15 juli 2014 09:27

Nu var det jätte länge sedan jag skrev.   Mycket har hänt sen sist. Men jag tänker inte skriva allt.   Isabelle har blivit så stor nu, snart 2 år. Vad tiden rusar iväg.    Vi försöker att bli med barn igen. Blev gravid men fick missfall. ...

Ovido - Quiz & Flashcards